niedziela, 2 stycznia 2011

Zaczynam!

     Witam Cię!

     Chcę na wstępie powiedzieć, że pierwszym celem otwarcia tego bloga jest
chęć pomocy
sobie samemu. Jeżeli Ty drogi Czytelniku znajdziesz tu coś dla siebie    i wykorzystasz moje doświadczenie będę równie szczęśliwy!

     Pomysł pisania bloga pojawił się u mnie na przełomie listopada i grudnia tamtego roku podczas pobytu za granicą kiedy to m.in. odwiedziłem mojego bardzo dobrego kolegę. Doszliśmy do wniosku, że chcemy konkretniej wziąć się za siebie niż robiliśmy to do tej pory - żaden z nas nie jest leniem ale odkryliśmy, że możemy dać    z siebie dużo więcej, niż robimy do tej pory - możemy być efektywniejsi! Tyczy się to wszystkich dziedzin życia.

     Mam nadzieję, że ten blog będzie dokumentacją zmian, które chcę dokonywać       w moim życiu. Nie chcę wprowadzać ich wszystkich od razu, na "Hurraaaa!"
bo z praktyki wiem, że to tak nie działa, ale powoli i systematycznie .
Szczególnie interesuje mnie szeroko rozumiany rozwój osobisty. Na stronie będę zamieszczał swoje rozpiski, wszelkie przemyślenia oraz linki, które uważam za przydatne, by każdy mógł skorzystać z dobrodziejstw internetu.

     Jutro następne informacje :)

Trzymajcie za mnie kciuki!
Pozdrawiam,

     LCL

3 komentarze:

  1. Powodzenia! Podoba mi się to, że piszesz z dużych liter i z szacunkiem dla czytelnika. Też tak się staram.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam i też życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Panowie za wsparcie, bardzo fajnie zobaczyć komentarze od blogerów, których posty sam czytam już od jakiegoś czasu!

    OdpowiedzUsuń